.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شمال نیوز خبرمی دهد:
معرفی فیلم‌های نوروزی سینماهای مازندران
معمولا شهروندان مازندران و مسافران نوروزی بخشی از اوقات فراغت تعطیلات خود را در سینماها می گذرانند و اطلاع از نام فیلم ها برای برنامه ریزی آنان اهمیت دارد.
معرفی فیلم‌های نوروزی سینماهای مازندران

به گزارش خبرنگار شمال نیوز،در همین راستا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفت و گو با ما با بیان اینکه 12سینمای استان پذیرای مسافرین نوروزی است، گفت: فیلم‌هایی با نام «رحمان 1400»،«زندانی ها»و «متری شش و نیم»در سینماهای استان پخش می‌شود.
محمودشالویی بیان کرد: با هدف حفظ رضایت مسافرین نوروزی درب مساجد 5محور ورودی استان شامل:چالوس،هراز،سوادکوه،کیاسر و گلوگاه باز است.
وی با اشاره به اینکه 5نمایشگاه فرهنگی و هنری در محورهای ورودی استان برگزار شده است،افزود:در این نمایشگاه بروشورهای اطلاع رسانی درباره جاذبه های مازندران و نقاط دیدنی، کتاب، سی دی و سایر محصولات فرهنگی و هنری به مسافران نوروزی عرضه می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ بومی و ستنی مازندران از اهداف این نهاد است،افزود: در همین راستا مراسم نوروزخوانی از روز 25الی 29اسفندماه سال گذشته برگزار شد.
وی با بیان اینکه 12سینما در سطح استان با پخش فیلم در ایام نوروزی میزبان شهروندان و مسافران نوروزی هستند، اضافه کرد:فیلم هایی با نام «رحمان 1400»،«زندانی ها»و «متری شش و نیم»در سینماهای استان پخش می‌شود.
شالویی افزود:با هدف ایجاد سرگرمی و استقبال از مسافرین نوروزی سینما سپهر ساری بلیط را با قیمت نیم‌بها عرضه می کند.1058/


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.